Friday, October 31, 2008

nagdamgo ko og mga itom nga panganod


oo, nagdamgo ako og itom nga mga
panganod mga mibatog
sa itom usab nga dako kaayo
nga bukid


oo, nagdamgo ako og kahaponon
og mga gabii nga usab ang
mga bulok itom lang sa gihapon


oo, nagdamgo ako og itom nga
mga dagat
itom nga baybayon subay
itom usab
nako nga kagahapon padulong


oo,
sa itom nako nga kaugmaon.



nagdamgo ako
kay gisamkon
ko kining tanang kangitngit ubos sa kahayag
sa imong adlaw karon.
Wala ka
lang masayod sa kangitngit
sa akong kalibotan
tapad kanimo
kay ang akong mga bitoon og
bulan imong mang gihakop
og gitagoan sa imong mga laraw
og pangandoy. Apan walay sama
ang tanan. Naanad na ako sa akong
kangitngit.
Kon imo akong tagaan
bisag usa na lang ka tulo sa kahayag
basin masakitan lang ako og sa
hangtod hangtod mabuta na hinoon.


bisan niining tanan, salamat lang
gihapon. Ako kini nga kanimo
nagmahal sa kanunay.
oo, ikaw ang akong kahayag nga gihandum
oo, ako ang kangitngit, nga kanimo nahinumdum.

No comments: