Thursday, October 30, 2008


Sa paglabay sa panahon

Milabay lang ang panahon
Kadyot lang kaayo
Wala na gani nako himatikdi

Nga si Adrian kadtong gidala
Dala ni Ma’m Nunag sa iyang klase
Niadtong high school pa kami
Ako nang estudyante sa Law School.

Mopaso na siya karong Marso
Ug sama sa iyang mga igsoon
Mahimo na usab siya nga abogado
Moapil siya sa kadaghanan.

Milabay ang panahon
Ug ania ako naghikap sa cover
Sa libro sa Political Law ni Cruz
Nga dugay na nga patay

Ang nanghambog nga sikat nga
Propesor sa Criminal Law
Patay na usab.Aduna na dayoy
Mipuli. Ang bag-ong sikat.

Sa usa ka
Lecture miingon ang bag-ong
Sikat nga siya na ang hari
Sa bag-ong pamalaod.

Gikoronahan siya sa
Iyang kaugalingong mga pulong
Ug ako mirespetar og pakpak

Lanog. Lanog ang pakpak sa
Aircon nga Auditorium alang
Sa maayong lalaki.

Usahay molantaw ako ug balik
Sa karaang punoan sa star apple
Sa kilid sa law school nga morag
Barracks.

Gilumutan na ang maong
Kahoy. Gabok na. Gani nahulog
Ang usa ka sanga niini bisag walay
Milabay nga hangin. Naigo ang
Kotse ni Roderick, ang sikat
Sa Third Year.

Adunay bag-ong mitubo nga
Punoan sa kilid sa Star apple.

Talisay. Bag-o na usab.Putlon
Na ang Star apple. Alisdan.

Gipamutangan ug mga puting lingkoranan
Nga sementado didto. Daghang
Mga batan-on nga estudyante ang
Nanglingkod. Freshmen. Dili na nako
Kaayo mailhan ang mga bag-ong
Bangiitan nga miabot na usab.

Nangatawa sila. Nangaon ug
Dunken doughnut ug nanginom
Ug Coke.

Dugay na ako dinhi. Mga 20 ka tuig
Na. Banggiitan usab kuno ako
Nga propesor niining karaan na
Nga Law School.

Nagtindog ako. Nag-inusara sa
Kilid sa pultahan. Naghawid ug chalk.
Nag-abot ang among mga tinan-awan
Sa usa ka First Year.

Wala kami kaila sa among mga ngalan.
Siya ang bag-ong bangiitan.
Ang iyang tindog, habog usab.

Milabay ang kotse ni Roderick.
Bag-o na. Gipalitan sa iyang amahan
Nga Judge.

Abog ang dalan. Mikalit ug hunong
Ang iyang Honda Civic.

Kalit lang. Milugdang ang mga abog
Sa mga graba. Mora ug panahon.

Dinhi lang una ko. Magsugod na ang
Klase sa Civil Law Review.

Paso paso, Repaso. Paso Paso. Paso.

Gusto pa nimong magpadayon ug basa.
Unsa bay imong gusto nga akong isulti?
Milabay ka. Milabay lang usab ako.
Wala lang. Unsa ba diay ang ako untang
Isulti?

Wala. Actually wala. Sayang. Sayang jud.

p.s.

sayang ang imong gibasa dili kini
entry sa palanca
.

No comments: