Thursday, October 16, 2008


UNSA BA ANG IMONG GIBATI SA DIHANG MITANDAY AKO KANIMO?


Sa dihang mitanday ako kanimo sa kangitngit

sa humok nga alugnan sa atong mga sampot


sa puti ug bugnaw nga mga habol ug sa haw-ang

nga katre nga dugay na nimong gikatulgan


unsa ba ang imong gibati mangutana ako kanimo karon?


gibati mo ba ang kainit sa akong mga paa? ang akong mga balahibo

sa akong mga bitiis? nabati mo ba ang pag-ambak sa mga baki didto


sa suba sa dihang miulan ug kusog, kalit, ug dayon mibaha

ang mga tampi sa imong bilahan? gibati mo ba ang nagdilaab


nga sunog sa mga kakugnan, ang gaagiik nga mga tingog

sa mga panganod nga nakasud-ong kon unsaon paghimo


ang mga kalipay diha sa nag-abre mo nga mga bintana?

nabati ba sa imong aping ang paghaplos sa mga kamot sa


bulan diha sa imong nawong nga malipayon? unsa ba ang

imong nasimhot? nasimhotan mo ba ang mga ilang-ilang


nga namuswak diha daplin sa inyong nataran? nasimhotan mo

ba ang mga nangalimyon nga mga puting champaca nga nanayaw


kuyog sa mga dahon ug mga alibangbang ug mga buyog bisan ug ngitngit
na kuyog sa mga aninipot nga nagrayaraya libot sa dakong kahoy


sa tambis didto dapit sa imong pultahan nga nanirado na kay

kini naghinamhinam na sa kaanindot sa mga bitoon sa langit


diha sa imong mga buhok sa imong uluhan. Hagki ako. Gaksa ako.

ato ang kagabhion karon. wala na ang mga pulong. ania na ang langit.

No comments: