Thursday, October 16, 2008


DIDTO SA DAKUNG SYUDAD DIIN AKO KANIADTO NAGPUYO




Didto sa dakong syudad didto ako kaniadto nagpuyo

nga nag-inusara


nakita ko ang tag-as nga mga panglantaw

hangad doul sa mga bitoon ug bulan


didto nakita ko ang dakong sunog sa mga damgo

ug didto nabati ko ang pagkapago sa mga laraw


ug didto napriso ang akong mga pangandoy sa usa ka lawak nga gamay

diin ang akong mga pangagko lamang ang nanagmata


didto nasunog ako

didto napago ako

napaig, naitom


ug didto natun-an ko kon unsaon ba pagbanhaw ang mga patay

nga pagsalig

ug didto nasayran ko nga kon dili nako itugot ang kamatayon sa akong kaugalingon nga pangandoy

dili kini mahitabo


dili gani kini kahawid sa akong mga bukton
bisag napaig bisag napago


kay sa tanan diayng panghitabo didto sa dakong sunog sa dakong syudad
ang tanan
nagkinahanglan diay gihapon sa akong pagtugot


didto nakat-onan ko ang pagpatubo sa akong mga pako ug mga tag-as nga mga kuko

makalupad, makakawras


mao na kini ako pagkahuman sa dakong sunog didto sa dakong syudad
wala na ang kakurat wala na ang kahadlok


tagamtamon ko ang akong kahilom
tagamtamon ko ang akong pagkaako


ang akong pagkabanhaw
sa tumang kaisog sa tumang pagpaubos.

No comments: