Monday, October 13, 2008


pasayloa

kay ang akong balak ug uban pang balak nga umaabot karon
sa akong kinabuhi

sideline na lamang
sa akong ka-busy, maglala na lamang ako sa akong mga pulong
samtang

nagpaabot pag print sa akong mga legal nga buluhaton
sama sa paghimo
ug desisyon sa mga kasong na-trial ug nahuman kagahapon

mahimo ko lamang ang mga galay sa akong mga tudling
kon ako
mopahulay sa pagbasa sa desisyon sa korte suprema

well, poetry has become just a diversion, sort of parang excuse lamang
kon motaas na ang pressure
sa trabahong nagahatag kanato sa atong
bread and butter thing

apan sa tinood lang, kon aduna pa untay kwarta sa poetry
nganong dili gud ako mag full time poet diha kanimo

bahinon gayod ang oras
time for relaxation, poetry ka na, time for real work, lahi na usab kana

diretso lang baya ang pagsulat sa mga balak,
usahay, wrong spelling, usahay, walay lami ma reflect ang pagkawalaygana
sa pagsulat

usahay plastic sad, hisgot sa mga bulan ug mga bitoon, sa mga suba ug
dagat, ug uban pang mga bulak nga wala gayod masimhot
sa imong ilong nga gipaningot sa kakapoy ug kainit sa panahon

usahay, mora ka ug gadagkot ug kandila, halad sa mga kalag nga wala
na nimo mahinumdumi nga naglagot na kanimo ug sigeg padamgo

dinhi, ang kanindot, sulat que sulat, walay direksyon, mora ug baha sa tubig
subay sa suba nga morag halas nga galikos likos sa daplin
sa kabukiran

bisan unsa pa ang buhaton, balak lang gihapon ang tanan, usahay medyo
sekreto gibulgar sa usa ka simbolo,
images kon baga, morag padaplis daplis apan paingon gihapon sa tinood,

opps, nahuman nako ug print sa akong mga sinulat
kutob ra ko diri

di ba, sideline lang ang pagsulat sa balak?
ok, sorry, hataas uyamot ang imong gibasa abi nimo ug unsa

wala lang,
morag wala lang, apan tutuki, di ba may kamatuoran?
nga sa hataas nga prusisyon,
sa simbahan ra gihapon kita paingon.

relax lang, unya naa na pud koy balak, kabahin sa wala,
kanang

NOTHINGNESS,
EMPTINESS,
NADA, WALAY NADA.
NADA QUE NADA.

apan actually
duna baya.

kon wala ka kasabot, ayaw kalagot, kay ikaw ra gayod ang mag-ugot.

for the meantime, trial sa ko.

time sa,
kaihoon na hinoon ko da.Execuse me. Ngihi sa ko.

No comments: