Friday, October 31, 2008

kon ikaw na gani ang mohunghong kanako


kon ikaw na gani ang mohunghong kanako

dili na jud ako kasabot

sa akong bation


gilok ang akong ilok

moigking mokinto ang akong mga buhok

nanayaw sa kahumot sa

imong aping ug ka lumo

sa imong mga mata


dili ko makasabot sa imong

mga pulong

misulod ang imong ginhawa

gikan sa imong baba

paingon sa akong dunggan

lapos sa akong dughan

surop sa akong kasingkasing

mikoryente

hangtod sa akong

purol

didto sa tunga sa akong

mga paa


mikitoy ang akong mga

tudlo sa kamot

apil na ang akong mga

kumagko sa tiil


mipiyong ko kadali

morag nakatultol ko sa langit


kalami ra gyod untang

kalit ug lingi

diha paingon nimo

arong magtagbo

ang atong mga ngabil


ug dayon makalimot ko

sa tanang mga

butang dinhi

sa akong kalibotan

No comments: