Friday, October 17, 2008

ang metamorphosis ni Narcissus sumala sa usa ka banggiitan nga Pintor


si narcissus usa ka lalaki

nga nagpungko sa tin-aw nga sapa.

nagtikongkong. Gaduko.

dili ipakita ang iyang nawong.

gitago ang iyang mga ngabil

aping ug ang mga mata


mora siyag nagbasol

nag-iyak. mitulo ang iyang

mga luha sa sapa.


dili kaayo klaro ang

iyang gitagoan nga kasakit.


sumala pa sa pintor

(tan-awa ang iyang larawan

palihug lang)


si narcissus nahimong

usa ka kunot nga tudlo

naghawid sa usa ka tibogok

nga itlog supak sa kahayag

sa usa ka adlaw


naliki ang itlog

mitubo ang usa ka

bulak nga morag

siwsiw


sa ubos atua ang

irong buang nga

ang iyang dila

naghalhal


sa kilid atua ang

ngiob nga langub


sa layo didto ang

mga nagsadsad

nga katawhan


dili nato madungog

ang ilang

gipanagsultihan


itom ang mga panganod

dunay puti nga estatuwa

dili ko kaila ug kang

si kinsa


dunay salog nga itom

ug puti ug ang yuta

nangliki sa kauga


gibati ko ang paglabay

sa daghang mga abog

nakapamaypay ako

sa kainit ug

kamingaw


gasakit ang akong

dughan pagkahuman


apan mobalik gihapon

ako sa ikaduha ko

nga paglantaw

sa kagahapon sa


sugilanon sa pag-usab

sa lawas ni Narcissus


kadtong nahimong

itlog nga dobok nga miliki

ug diin migitib

ang abohon nga buwak

No comments: