Friday, February 6, 2009

alang kang barbara


sa pagkahibalo nakong
wala gayod molungtad ang
imong gugma diha kaniya
og nga ikaw karon
anaa na usab milanding
sa laing mga kamot og dughan

nasubo ako sa una nakong pagkadungog
sa lain na usab nga gugmang
napusoy napakyas nabalintuwang napasgang

apan sa laing bahin ako usab
baya nalipay
ingnon tang gamay
kay ako wala na mag-inosara
sa pagdawat niining
mga gugmang napusgay, nabara
nakimpang napiang
kasing-kasing nga nagisi
napulpog nabugbog nalimogmog

og sama sa barkong ilang gibiyaan
wala akoy mahimo kon dili
pagdunggo na lang sa laing pantalan

og sama sa mga banang gisirad-an
sa mga asawang kunohay
gibubhian
wala na akoy mahimo pa
gawas na lamang sa pagtuktok sa laing pultahan

ayayay! dili tawon ko gustong mamatay lang
nianang walay pulos og walay hinungdan

gugmang pan-os, gugmang gigamos, gugmang pinugngan, ayayay! di ko kabalos
kay ang akong gugma Barbara, gugma kining gauros-uros nga mora og siplit sa tulos.

No comments: