Sunday, February 22, 2009

ang sakit sa ending sa "The Visitor"


wa ko ganahi sa ending sa akong Domingo,
wa ko ganahi sa ending sa "The Visitor"

nindot ang mga balod nga misayaw sa
mga asul nga panganod as Australia

ang tigulang nga writer nga nagtago sa
mga tawag sa telepono

natingala nga mikalit og butho ang
usa ka batan-on nga lalaki nga
nagtapis lang sa usa ka tualya nga puti

milingkod sa sala og mibasa sa usa ka
libro mahitungod sa panagbulag sa usa
ka hinigugma

mikutlo siya og usa ka rosas sa hardin
og mibalik

nakita niya ang iyang pagkatawo didto
sa usa ka lawak

abi niya og natulog lang ang lalaki nga
walay sapot

patay na diay.

wala ko ganahi sa ending sa maong pelikula
wala ko ganahi sa ending sa akong Domingo.

init kaayo ang kataposang adlaw sa Pebrero
morag patyon na usab ako sa kamingaw

sahay sakto ka candelaria
mas maayo pa segurong mamatay

ganahan ka kaha sa maong ending?

No comments: