Saturday, February 14, 2009


ang suban-on naghisgot sa mga suba
(katipunero version translasyon galor)

nasinati ko ang mga suba
ang mga subang mas karaan pas kalibotan
sama sa dugo nga naglataylatay sa akong kaugatan

ang akong kalag milalom sama sa mga kasubaan
naligo ko sa Salog sa batan-on pa kaayo ang kaadlawon
nagtukod ko sa akong mga lagkaw sa Dipolog ug didto ko gipakatulog

nasuta nako ang Aplaya og didto nako gitukod ang mga bungtod
nabati nako ang kanta sa Pasig og nakit-an nako ang hari nga milayas didto og ang iyang dughan milubog
og misibat sab ko

kaila kog mga suba
kadtong mga karaan
kadtong mga dagtom

ang akong kalag mikantil milalom nga morag intil

================================================

The Negro Speaks of Rivers

Langston Hughes


I've known rivers:
I've known rivers ancient as the world and and older than
the flow of human blood in human veins.

My soul has grown deep like the rivers.

I bathed in the Euphrates when dawns were young.
I built my hut near the Congo and it lulled me to sleep.

I looked upon the Nile and raised the pyramids above it.
I heard the singing of the Mississippi when Abe Lincoln
went down to New Orleans, and I've seen its muddy bosom
turn all golden in the sunset.

I've known rivers:
Ancient, dusky rivers.

My soul has grown deep like the rivers.

No comments: