Monday, February 23, 2009

nabali ang lingin kong kalibotan


pulseras
ang kalibotan natong duha

nangita ko sa kataposan niini
apan ikaw ang nag-utingkay sa sinugdan

gisubay mo ang mga dulunan
og miatubang ka kanako gikan sa maong panaw

"wala'y kataposan ang gugma ko kanimo"
gihagkan mo ang akong aping

gitan-aw ko balik ang kalingin
lig-on, hapsay, sinaw, migilak pa gani sa adlaw

"tan-awa lig-on ang akong gugma kanimo"
tiunay kini

mipahiyom ako kanimo og akong gidan-agan
ang maong pulseras

gisandig ko kini sa bongbong sa akong mga pagbati
mipalayo ko gamay og mitutok

"tan-awa bali ang maong pulseras,
tan-awa, sa dan-ag sa kahayag sa sulod sa akong kasingkasing
nabali ang lingin tang kalibotan" misugid ako kanimo

naglingkod ako tupad kanimo
og akong giihap ang akong mga kumagko

sud sa akong dughan
giihap ko ang mga adlaw og gitan-aw ko ang kahaw-ang sa kawanangan

nangutana kanako kon kanus-a ba


No comments: