Tuesday, February 24, 2009

wala nako usiki ang mga oras sa adlaw og gabii


gilambast ko nimo
nganong giusik-usikan ko ang akong mga oras
nganong giswits nako ang adlaw og gabii
nganong girambol ko ang mga
segundo
nganong giabrihan ko ang mga prisohan
sa mga dinakpan nga panahon

og ako silang gipalupad
silang tanan didto sa mga kapatagan,
mga kabukiran
didto sa kawanangan


wala nay oras nga nabilin
og ikaw misulay paghadlok kanako
dala nianang
sinako nga pahimangno
og pagbasol

gusto nimong abison ang akong mga panit
og gusto nimong mabati nako
ang kahapdos


mipahiyom ko
og mipiyong sa akong mga mata

nakita ko na
kon asa diay paingon ang mga hangin
nga nanglabay lang sa kilid sa akong dunggan


andam na ako sa pagkahurot
sa akong mga tinipigang panahon

ang uban nga gusto pang magpabilin
akong giputlan sa ilang mga hukot

kay ang panahon
mas nindot kini silang tan-awon

kon kini sila mga pak-an
daw sama sa
mga tamsi
og mga buyog
og mga alibangbang


sinaw ang ilang mga pako
og ang uban morag mga ok-ok

nga kon manglupad na gani
bisan og dili na mamalik

ikalipay ko gayod
sama niining akong kasingkasing
nga hagbay rang namatay

bayad sa akong mga pako
nga mitubo diri sa akong kitin


hangtod sa sunod na lang unya
kon kita magkita pa man ugaling

No comments: