Tuesday, March 24, 2009

ang imong gihipos nga gugma


kagahapon
wala ako magdahom nga imong ugkaton
ang kadugay rang gilubong nga handurawan
diha sa ilalom sa imong dughan

nangutana ka kon
sa bisan usa ka higayon
sa atong kabatan-on
gihigugma ko ba ikaw
nga nahigugma kanako

nabati ko ang matood
apan usa lang intawon
ako ka yanong tood


gusto nimong akong tubagon ang pangutana
apan mihangad ako sa langit
nagpalaban sa pagpakahilom sa mga bitoon

(dili ko na angay nga isulti pa
kay bisan giunsa ko pagsubay-balik ang mga
dalan sa akong mga pagbati
wala gayod akoy nakita nga pula nga rosa
alang kanimo

sakto gayod ang akong nabasa
nga sa dalan sa gugma dili mo gayod
matudloan ang mga tiil
kon asa kini modildil

wala ako kaako sa pag-ingon nga bisan sa kadaghan
sa mga bunga sa imong mangga
wala ako'y gibuno bisag usa na lang kanila)

No comments: