Thursday, December 25, 2008

seriously speaking


kon mopalayo na gani kita sa komedya
og bugalbugal, moingon ta, morag warning

seriously speaking

og atong sumpayan sa atong gusto nga buot ipasabot,
kabahin sa mga butang nga
dili na nato
katiawtiawan kay
basin og adunay moboto o
dili ba
adunay mabungkag
og mamatay


sa atong pag-chat, kanang walay camera
pwede nga diha lamang kita sa mga mabaw nga tubig
kanang tagakiting
kanang dili mabasa ang atong mga sampot


sa unang hapnig, sa atong panagsulti,
mamahimong ipakita
lang nako ang mantil nga adunay
mga borda sa mga bulak
og mga dahon
tabonan sa nato ang lamesa
nga bogion


enjoy ka, enjoy ko,
mao kana ang unang hapnig

wala pa ang mga kamatooran dinha
dili tungod kay mamakak
tang duha
anaa lang ang panagsabot nga wala pa diha ang
pagpanit
sa camoteng kahoy

gitan-aw lang sa nato
dili pa gani hugasan ang mga lapok
nga mitapot sa iyang lawas

seguro sa kadugayan andam na kita
sa ikaduhang hapnig
wala pa nang

seriously speaking


asa ka nagtrabaho? minyo ka na ba?
pila na diay ang imong edad?

bulag ka sa imong bana?
naa moy anak?


walay problema, statement of facts lang
wala pa ang mga deductions,

kon unsa ang mga hinungdan
?
ngano?

dugay pa ang panahon,
patuboon pa nato ang usa ka liso
sa nangka,
mangudlot pa, motubo,
basin kon mag-edad
na kini og usa ka tuig

ayha pa kita mopaingon
anang

seriously speaking,

nga mao kini mao kadto ang nahitabo

que este que por aqui
onde man to anda?

hangod
nga ikaw
miabot anang gitawag og

shaking experience

diin gilinog pag-ayo ang imong
pagkatawo,
natay-og ka pag-ayo og
gani miingon ka
nga gusto mo nang mamatay
nga dili ka na ganahan pang mabuhi
kay wala nay igong katarungan

nganong mabuhi pa
nining bugno sa kalibotan

gihatag ko ang akong kamot,
bisan gani dili nimo dawaton

mihawa ako sa akong panahon,
bisan dili nimo kinahanglan

gikalimtan ko ang akong mga labad,
aron lang tagaan og tambal
ang imong mga labad,
bisan wala ka mangayo niini


wala na ko motingog

dili ko na gani malitok kanang

seriously speaking


mitapad lang ako kanimo,
naghawid sa akong panyo
og
akong gisalod ang imong mga luha

misurop sa 100% cotton

milakra ang imong nawong og
akong gidala sa amo

akong gipatong sa akong dughan,
og ako naghunahuna nga maghimo og

mga balak alang kanimo

seriously speaking,

wala kita maghandom nga kitang duha ang magkadayon

lahi ang imong balay, magkalahi ang atong dalan
lahi ang imong labad, og ang akong labad,
ako lang usab kana

seriously speaking........

No comments: