Tuesday, December 23, 2008

ang upat ka pahiyom


ang upat ka pahiyom sa usa ka tawo nga malipayon
ako ra ning bersyon
kon gusto ka
pagsulat og imoha

una:
ang pahiyom anang bag-ong gisugot sa iyang uyab.


ikaduha:
ang pahiyom anang nakajerjer sa iyang unang uyab.


ikatulo:
ang pahiyom anang nahalinan og yuta o dili ba nakadaog og lotto nga 2m lang.


ikaupat:
ang pahiyom anang bana nga wala dudahi sa iyang asawa nga siya nakakabit na og batan-on nga estudyante sa law school.


ang ikalima,
(dili na lang unta nako ni isulti, apan isulti ko na lang kay gaawas-awas ang kalipay sa akong dughan),
kanang pahiyom nga ang imong kabit naburos na, og imo gyod ang bata.

ang ikaunom nga pahiyom,
(hangyo lang, sabta ko kay dose na katuig kong minyo apan wala gyod gihapoy anak)
kanang gihatod sa inyong balay ang bata, og ang imong asawa
(nga dili kaanak) andam kaayong modawat niini.
og kanang moingon pa, "Oy! ka cute sa baby, liwat nimo
dear"

amew.

2 comments:

Balitaw said...

amazing imagery! morag naa ko nag tan aw sa sinehan. bisan uha dungog ko pa.hmmmm i wonder about the actors of the film...are they real too?:)

Hazel C. Cobol said...

hahaha
usa lay akong ikaingon amew
ang mutuo
hahaha
kulbaan nako noy sa imong mga balak
maayo
haniti naka
pwede na
ayo-ayo