Friday, December 26, 2008

ang mga langgam nga itom sa cable wires


kon imong nabasa ang akong mga balak kaniadto
sa batan-on pa ako

nagbalik-balik ang akong paghandom sa mga
itom nga langgam nga mibatog sa cable wire

gani usa ka adlaw niana akong nasulat ang kabahin sa usa ka langgam nga lahi sa uban kay siya nag-inusara lamang,

lahi sa uban nga
nagparis-paris nga morag mga uyab
og dili
ba kaha morag mga bana og asawa,

sukwahi
siya sa uban nga matawag nato nga normal kay siya, kon taparan, mobalhin, sa layolayo
og anaa makita nga siya
ganahan gayod nga
mag-inusara.

Mihunong ako sa paglakaw
mitutok ako kaniya og siya usab
mitutok
kanako,

mora ba og gaingon nga:
sus,
Dodoy, tan-awa ko,
ayaw og katingala
kay ako og ikaw,
ayaw og balibad, ayaw
pamakaw,

kay ako og ikaw, akong balikon

kay ako og ikaw, sa klarong pagkasulti

managsama. Ikaw usab nag-inusara.

No comments: