Sunday, December 28, 2008

samtang nagsulat ko og mga balak


samtang nagsulat ko sa akong mga
balak nga mibutho sayo sa kabuntagon

mibutho ka usab
nag-chat ta samtang naglalik ko og mga pulong
para sa akong mga balak

keep on going
ang akong dialogue

namati ko nimo
tubag anang mga mugbo nga cliche

sa kadugayan nakong tinubag
naunsa ba

nga mibutho man usab ang mga balak
gikan sa unod sa atong chat

kabahin sa inahan nga gisakit
kabahin anang mga exploited women

namati ko og dugay
gisunod ko ang imong mga monologues

ako ang palanggana
ikaw ang ulan

daghan kog nasalod nga luha
mas nindot ang akong mga balak karong buntaga

kaysa gabii diin ako lang ang nag-inusara
samtang hilom kaayo ang tv nga akong gipalong
samtang naghigda ko og naghinos
sa samad sa akong kasingkasing

1 comment:

Hazel C. Cobol said...

maoba?
maayo paka kay naaka kai kauban noy..
ako nag-inusara