Wednesday, December 31, 2008

kabahin sa pag-abot og pagpahawa og pagpanaw


karon
nangabot ang mga nangabot
nga wala gani nako imbitaha

wala ako kahinumdum nga ako
silang gidapit kaniadto
og kanus-a

nangabot sila nga wala usay
dala bisan na lang og mga sako
sa kamote
o bisan na lang og usa ka puntil
nga humay

wala nako agdaha nga mosaka
sa akong hagdanan
misaka lang
ako, nga buotan, mipasaka kanila

wala sila mangutana sa akong
ngalan apan sa ilang mga pahiyom
morag nakaila sila kanako

mipahiyom usab ako
og akong giagda og pamahaw
sa usa ka kaldero nga luto
og tulo ka buok bulad
anaa ang kapeng init
og wala nay lain

makita ko sa abog sa ilang mga
tsinelas nga sila gikan pa sa halayong dapit
wala silay kaligo
medyo nanimahong uga nga singot
ang ilang mga lawas

pagkahuman og kaon og inom sa kape
nanamilit sila kay layo pa kaayo ang ilang panaw
gikan dinhi
kon asa sila wala sila magsulti kanako

naglantaw ako sa bintana nakita ko sila nga nagpalayo
minaog ako sa hagdan nagtindog sa gawas sa akong pultahan
didto sa among nataran silong sa init nga adlaw

nawala sila daw sama sa mga abog
nahimong mga tigmo kanako nga hangtod karon wala pa gayoy
sakto nga mga tubag

No comments: