Tuesday, December 30, 2008

sa kaadlawon



sa kaadlawon pagkahuman natong jerjer
nakatulog ko sa kakapoy. mora ba og napaknit ang akong
mga panit sa kahugot sa atong mga pag-agulo
sa tumang kalipay.
kalalom ba sa atong gilangoyan
daghang mga isdang lainlaing og mga bulok,
pula,asul, itom, pink, rainbow

og dunay miboto nga mga fireworks
nga pagkanindot sa mga binothan rainbow lang gihapon
apan walay tingog mga madungog sa atong mga panumduman.

hayy, ang gamhanang jerjer, dili ikapanangpit sa atong mga silingan.
nahinanok ko, nalubong sa mga blanko nga damgo
nga dili na nako mapudyot kay haskang daghana kaayo.
pagkahuman nakamata ko.
mihapla akong kamot sa usa ka wa jamo
kay walay tawo sa akong kiliran.
mipanic ang akong mga tudlo nangutana kon asa na ang akong kadulog.

gipasiga ang lampshade. walay tawo sa kwarto kondili ako lang nga naughan og laway.

walay brief misud ko sa CR
wala say tawo.
nanamin ko basin og gadamgo lang ko.akong gikusi ang akong aping.
ako jud ni gihapon
akong gihikap ang akong buhi.
ako jud gihapon ni. sure na ko.
giabrihan nako ang pultahan paingon sa kitchen.
didto ang usa ka isla nga kahayag
dunay anino nga nagtalikod.
tua ka.
naghay-a sa D-bed nga narra,
nga hubo atubangan sa dako nga flat tv.
nagcoffee.
walay lihok.
nagtukar ang tv.
HBO movie.
Natulog man diay ka.

No comments: