Thursday, January 22, 2009

pag-ampo


sa kaadlawon sa imong mga pag-ampo
naalimpongatan nako
ang imong giyamyam

dunay portion didto
sa imong gibasa
sa imong
nobenahan
nga
"...ams an deds"

og ako
mitindog
og mitan-aw kanimo
nga galuhod
atubang sa altar

diin ang tanan nimong mga santos
nanagtapok

naa didto si Jose og si Maria
og ang ilang bugtong
anak nga si Hesus


sa kilid naa si Sta. Felomina
og si San Tiago, naay mga anghel
na si Serapim og Cherubim
nga morag mga vines sa kilid
sa bongbong sa imong altar
sa sulod sa atong kwarto

naa pod diay San Hudas
og San Martin de Porres
og Santa Immaculada ang
Imong Patrona og ang
Santo Domingo og Santa Lucia
og Santissima Trinidad


mikuhit ko nimo
og ako kang
gipangutana
unsa nang
"ams an deds"?

mipaturatoy ka sa ikapito nga adlaw
dili padistorbo

mibalibad ka nga akong pahunongon
sa imong mga pangamuyo

(nga unta tagaan na ta karong tuiga
pagkahuman sa pista
sa senyor san vicente de ferrer
og usa ka anak)


og sa dihang nahuman ka na

og dayog haploy sa imong tuhod

nangutana na pod ako og
unsa kanang
"ams an deds"


og mora kag gisapot
sa akong
pag-kaerehe og pagkabugal-bugalon
kabahin anang mga pag-ampo

og mitindog ka
paingon sa kusina
og dayog
lamba sa pultahan
og
mibilin og hunat og estorya

"ambot nimong tawhana ka!"


hangtod karon nalibog pa gihapon
ako
og unsay sala nako nimong


"...bayhana ka!"

wala pa gihapon nako masulbad kon
unsa nang "..ams an deds".

No comments: