Friday, January 30, 2009

ang pagsakit sa akong kaunoran


nagluya ang akong lawas
gusto nakong matulog sayo sa hapon
naglabad ang akong ulo
morag matangtang ang akong mga mata
sa kasakit og kakapoy
nanakit ang akong mga kaunuran
ang akong braso lami kaayong
ipasumbag aron mawala ang kalaylay
og kanangnang
sakit kaayo ang akong pus-on
sige lang akong kaihion
nangutana ang akong asawa
kon ngano
naghilom-hilom lang ako
og naglingo-lingo
nga morag kaiyakon

nakit-an ka nako ganihang
buntag og nag-abot ta
sa usa ka pizzahan
kadyot lang kaayo
nagtagbo ang atong
mga tinan-awan
lahi gayod ang akong gibati
gusto kong mohawid
apan dili ko kahawid
gusto ko nga mosunod
apan dili ko kasunod
gusto ko nga makigsulti
apan dili ko kabungat

nagpakahilom na lang ako
dili ko kasulti nimo
labaw na nga dili ko kasulti
sa akong asawa

mora kog mabuang
samdan ko apan walay
samad nga inyong makit-an

mao kini ang tinood
nga hinungdan sa tanan
ngano nga nagsakit ang akong
mga kaunoran.

No comments: