Thursday, January 22, 2009


nakita nako ang dakong alibangbang
nga mibatog sa kilid sa akong pultahan
og ako na untang himoan
og usa ka nindot
kaayong balak
kabahin anang kamatayon
og
pagkabanhaw
bisan og sa mubo lang nga higayon
nga ako siyang masud-ong

apan kalit lang kining milupad
paingon sa mga dahon sa ylang-ylang

diin siya usa ka nagkamang lamang
nga ulod kaniadto

pagkaanindot niyang tan-awon
tapad sa mga bulak sa ylang-ylang

dili ko moingon nga wala
ako kahimog
balak kabahin
sa kamatayon og pagkabanhaw


kining akong gisulat kabahin kini kaniya,
kadtong dako kaayong alibangbang

kabahin lamang kini sa iyang paglupad
og pagbalik sa iyang handurawan

sa iyang pagkaulod

gibati ko ang pagkabanhaw

nalimtan ko na ang kamatayon
nalimtan ko na ang balak nga unta
akong gisulat bisan sa hamubo
lamang nga higayon sa atong kinabuhi

No comments: