Thursday, January 29, 2009

kon makita ko na gani ikaw


kon makita ko na gani ikaw
sama sa imong pag-abot karong buntaga
mausob gayod dayon ang pagtuyok sa akong kalibotan
adunay panahon nga kini gani
moundang sa pagtuyok
diha sa usa ka pagtutok

morag bombo ang akong dughan
kusog ang pagtambor lapos sa akong dunggan
morag dunay mangamang sa akong duha ka ilok
nga haska gayong pagkagilok

ang akong ngabil morag tamsi nga gasayawsayaw
sa usa ka sanga sa bayabas
diin daghan kaayong mga hinog nga gusto
nang mangahulog

morag gustong molupad og mabatog sa imong
mga aping, sa imong agtang, sa imong ngabil,
sa imong dughan

kon motapad na ako kanimo og madap-ig ang
panit sa akong bukton sa panit sa imong kilid
sus, mora jud kog gibayaw didto sa langit

ang nakapait lang kay
wala ako makaila kanimo og ikaw usab
wala gayod makaila kanako

gusto ko pa unta nga mosalom diha sa sapa sa
kalipay og ako kang kuyugon aron kitang
duha maglunang, maghumol, manglangoy

apan sakto na alang kanako ang paghandom
nga sa human ako makatutok kanimo
mobiya lang ako dayon nga dili na gani mananghid og sakto


gisakit na ako sa akong tanglag sa pagpasakit nako
sa tinood kong gihigugma

No comments: