Sunday, September 21, 2008


Sa silangan ug sa kasadpan

Samtang ang mga bata

Sa silangan

Nagtampisaw sa

Pangaligo sa ilalom

Sa ulan

Nabibo ug dula

Gukod sa mga gagmayng

Tiil sa kalipay

Lahi usab didto

sa kasadpan

Diin ang pution nga

Tigulang

Nagpungko

Sa iyang pag-inusara

Namati sa tingog

Sa ulan

Gilantaw ang iyang

Pangahulog

Sa uga nga yuta

Nga sa makanunay

Nagpaabot ug

katapusan

sa pag-abot sa mga panganod

sa pag-abot sa mga panganod

sa ibabaw sa atop

sa akong mga panglantaw

dili ko na ilarawan pa ang kasubo

ug dili na ako mamati

sa ilang mga pagbakho aron

isugid ug imantala ko kini kanimo

dili ko na lantawon unya puhon

ang pagbaha sa mga

kasakit sa akong dughan

gastoso na baya kaayo

ang akong kasingkasing

gani nangagisi na ang

mga maayong panghunahuna

sa akong kinabuhi

nangaligti na usab ang mga ugat

sa akong mga pangwenta

hapit na mahilis ang akong mga mata

ug akong mga kamot ug mga tiil gusto

nang mokaratil ug dagan palayo kanako

panahon na sa pag-bag-o

pagalikayan na nako ang pagbago ug pagbagood

ang pag-aginod ug pag-agulo sa kasakit

sa kagahapon

apil na ang karon dayon

panahon na ang paglabay sa mga dahon sa kahiubos

nga hagbay rang nalaya

sunugon ko kini aron ang aso maoy mosigilon sa ginoo

didto sa kalangitan ug himaya

panahon na ang pagkuyog ko sa kalipay bisag

kini sila lumalabay lamang

usbon ko na ang tanan

mosanib ako sa mga

bulak sa ilang pagpamusyak

mokuyog ako sa mga

kahoy sa pagitib sa ilang mga sanga sa ilang pagpanahon

moadto ako sa luyo sa mga dag-om niining

mga panganod sa atop sa akong

mga huna-huna

molipot ako sa ilang likod

kay atua didto ang tumang kahayag sa adlaw

nga dili lang alang kanako

tungod kay para kanato kining tanan

mukuyog ba ikaw kanako?

No comments: