Sunday, September 28, 2008

ang babaye nga mihay-ad sa akong katre


naghubo ang babaye nga mihay-ad sa akong katre

iya akong gitawag, gipaduol, ug nagbagutbot kon ngano nga dugay pa

ug unsa pa ba ang akong pag-arte arte

gadali siya. daghan pa siyang adtoan. daghan pa siyang serbisyohan

ug ang pakyaw nga kwatro sientos kulang pa sa iyang panginahanglan.

gitan-aw ko siya. nawala ang akong gana. nalooy na lang ako kaniya.

mikuha ako ug laing kingyentos sa akong pitaka ug akong gihatag kaniya.

imo na kini. pag-ilis. ayaw na ug daghang pangutana. hala lakaw na.

ug ako siyang gitugon nga dili magsaba. nga walay nahitabo kanamong duha.

1 comment:

Armand Pacudan said...

Grabe ka Ric... Saludo ako sa iyo if indeed you were able to resist the girl that went to your bed... was it real? hehehe.