Wednesday, September 24, 2008

Gihangop sa kalag ni tatay



Naospital ako ug upat ka adlaw

Suka kalibang

Panognawon sa alas kwatro sa hapon

Nawala na ang suka kalibang

Apan panognawon lang gihapon

Matag alas-kwatro sa hapon

Ang mananambal sa binisaya

Nga mianha

Nag-ingon nga ako kuno

Gihangop sa kalag ni tatay

Maghalad kuno ako ug usa

Ka baso nga tuba sa menteryo

Sa udtong tutuk

Mangadye ug tulo ka maghimaya

Ka maria tulo ka Gloria patri

Ug tulo ka amahan namo

Magpamesa ug lima ka

Adlaw ug magpanovena sa

Among balay

Kay kuno ako wala na

Kahinumdum sa mga kalag

Labi na kang tatay

Nga kuno sambat sa akong

Magulang sige kuno nakong

Gidaot si tatay

Bisag kini dugay na nga patay

Gibuhat ko ang tanan

Nga tambag sa mananambal

Nawala ang panognaw sa

Matag alas kwatro sa hapon

Ug sa gabii nahikatulog na

Ako sa kahinanop

Kaganiha nagsulat na usab

Ako ug mga balak

Mga libak ni tatay

Ugma magsugod na usab seguro

Ang panognaw sa alas kwatro

Sa hapon

Mobalik na usab ang akong

Pagkabilar

Ang pagbalhin balhin

Sa katre kay dili na

Usab ako makatulog

Apan andam na ako niini

Nagsulti lang ako

Una pa tay kon anaa ka man

Diha sa akong kilid

Nagsulti lang ako sa tinood

Nganong masuko ka man?

1 comment:

Unknown said...

very sensitive to such human experience, get's into the heart & seems like it still lingers on ... one who reads gets and feels the whole picture ...

Sometimes we see how cruel life treats us, but maybe it'd be good to just remember & realize that in the end we just have to be forgiving human beings ...