Monday, September 29, 2008

sa pag-abot sa akong kaulag


sa dihang miabot ang akong kaulag

nahadlok ako

kay dili pa ako preparado

gilubag ko kini

gihipos gitagotagoan

gipanghimakak

giantusan ug puga

sa daplin sa kasagbotan

sa akong pag-inusara

sa daghang mga kabalaka


nagpakaaron-ingnon ako

sa bulan ug sa mga bitoon

apan sud sa akong ginhawaan

ug sa lawak sa akong kasingkasing

daghan akong mga luha

nga gitagoan

asgad ang baho sa mga

kilid sa akong pagbati

natay-an ang akong

kaulag ug nagabok

ang akong mga laraw

sa akong kinabuhi


nawala ka napul-an sa

kadugay sa imong pagpaabot kanako

nawala usab ako

wala na kita magkita sud

sa dugay nga panahon

giwagtang ko ang gugma

sama sa pagwagtang

sa akong mga kaulag

diha kanimo
nangahulog ang mga dahon
milabay ang daghang panid sa mga hangin
ang mga amihan ug habagat


karon andam na unta ako sa tanan

apan wala na ang kaulag

patay na ang gugma sa dihang

miabot ka. nangunot na ang

atong mga agtang ug ang atong

mga kamot nagkurog na

sa tumang kahiubos ug

kapungot. giwaldas ko ang

akong panahon sa akong

mga paningkamot


ulahi na ang tanan. daghan ang

akong mga pagbasol ug sama

sa kaulag kaniadto
ako kining

gitagoan ipon sa mga taya

ipon sa mga asgad ug mga aslom

ipon sa mga pait ug mga hait

nga nagkagot nga mga ngipon.

No comments: