Wednesday, January 21, 2009


kon unsa ka gubot og kakuti

ang paglalin sa mga handurawan

mao usab kagubot og kakuti


sa pag-bot sa imong mga saad


og gani mas



gubot man og kuti kaayo ang


akong pagpaabot


dili sayon ang pagpaabot sa


mga makuti og gubot kaayo

nga mga mugna sa atong hunahuna


ang mga kuti kaayo nga pagpatongpatong


sa mga bato aron makahimo ka og lig-on


kaayong mga pader nga dili nako masaka


ang mga makuti og gubot kaayo nga mga


tanod nga imong gihimong labirinto

ang imong mga likoliko nga dalan sa


mga pagbati nga imong gitago kanako


aron dili ko gayod ikaw hisabtan og

karon nga ako nakaamgo na sa akong

pagkahangal diha sa imong mga yagub-yob


sugdan ko usab ang paghimo sa mga langob


nga dili nimo masudlan sa mga buho nga dili


nimo makubkob sa mga tinagoan nga dili nimo

makaykay og kon unsa nimo ako paglisodlisod


aron unta masud ko ang imong dughan mao usab


karon ang akong buhaton aron dili ka makasulod


sa akong kasingkasing.


patas lang tang duha.

kon ikaw ang mga tanod

nga dili na mahusay

ako usab ang mga butang


nga dili na mauli sa ilang daang gitaoran.




na di
tan-awa

nagpang

lingo

lingo

ka

na

hinoon

sa dili
saktong

o


r


a

s


1 comment:

Hazel C. Cobol said...

dili kinahanglang maglingo-lingo
dili kinhanglang maglibog
pasensya nisamot akong gana
pagtan-aw nako sa kong tugot
sa akong tabanog
nga daw sanggumot nga buhok ni mama
nisamot ko ug katawa
nisamot ko ug kahigugma
aduna pa diay akoy
pweding gamitan sa ko unyang huna-huna
nga galaay na.