Tuesday, January 20, 2009

ang mga handurawan


adunay mga handurawan nga mosuyop kanato
sa usa ka lalom kaayo nga buho
sa pagbasol

nagpakaisog ako
akong gipakusgan ang radyo didto sa among sala
og namati ako sa mga balita

bahin sa bag-ong patay

kapoy na ang paghimog mga sentimental nga sugilanon
atimanon ko una ang lakat sa akong kinabuhi

wala na akoy labot pa sa akong nahimo kanila

og sila usab walay katungod sa pagpangilabot kanako


daghan pang pungpong
sa mga hinog nga bayabas
ang akong pupuon
nangalata na gani ang uban didto sa kasagbotan

tigmi ang kinabuhi kon siging ulan diri sa atong bukid
katungdanan ko ang pagpauga sa akong mga basa nga tsinelas

dili nako makaon ang pagbasol
nakahukom na ako nga modapig sa boto sa kinabuhi

dinhi na lang ako kutob og daghang salamat.

No comments: