Friday, November 21, 2008

sa suba sa kaulag


init kaayo ang panahon karon dili bugnaw ang hangin gikan sa dagat tilawi ra god ang kaasgad mosamot gayod ang kaalimoot busa agdahon ko ikaw adto kita didto sa dakong bungtod diin nanubo ang mga kagwangan didto sa iyang kilid dapit sa likod sa iyang gabuy-od nga tiyan adunay dako kaayo nga suba diin kita mangaligo ug mag-unot didto nato mabati ang kagawasan makita nato ang atong mga panit nga hayagan sa adlaw sa atong kabuntagon didto kita magmalipayon. kitang duha lang. maligo kita didto. bas-on ta ang tanang unod sa atong lawas. Apil na gani ang atong mga bukog. Mosalom kitang duha. Birahon ko ang imong tiil. Gakson ko ikaw sa ilalom. Og kon motunga na kita hagkan ko ang imong ngabil. Magdula ang atong mga dila sama sila sa mga bata nga bag-o og mga kote. Babaye nga bag-og monyeka. Lalake nga bag-og pusil. Didto kini sa suba sa kaulag. Kon nalipay ka pag-ayo Kini mamahimong tinood nga Suba sa gugma. Giagda ko ikaw. Kuyog ka kanako. Dali na. Hawid sa akong mga kamot.Gimahal ko ikaw. Gimahal mo usab ako. Mao kana ang atong sinugdan.

No comments: