Tuesday, November 18, 2008

kwarta


kwarta lang ang hinongdan
sa pagkagusbat
sa atong plantsado
na unta nga
panaghimamatay
gibungat mo ang imong kapobrehon
og imo kining gikaulaw kanako
mora ba og imong rason ngano
nga ako imong kasilagan
kay tungod
lamang nga
ako nahimong adunahan

sa pagpanglabay sa panahon

diin ikaw nabiyaan nabilin
ka sa usa ka guba nga damgo

nag-antos ka sa mga atop
nga
buslot diha sa imong
mga pangagho

nadungog ko kini
nagpamati ako
sa imong isulti:
gipameste mo ang
mga naasenso,
gipangandoy mo nga
unta sila magabaan
og unya sama
kanimo maglunang sa kalisod
nga morag mga baboy
sa lapokan nga tangkal
gipangadye mo sa imong
mga
gamhanan nga mga santos
nga unta ang among mga panganod
mahimong mga ulan

aron unya kami mahulog og
mokuyog
sa panon
sa usa ka suba
nga lubog kaayo
nahingangha ako
kanimo
nalooy
gani
dili lang diay ikaw pobre
sa pagkawalay katigayonan
sa pagkawalay nahot

sa pagkawalay kwarta


sa imong pagkasinahan
og
pagkatapolan
ang imong dakong kapobrehon

mao diay ang imong
pagkawalay saktong pamatasan.

No comments: