Saturday, November 29, 2008

ANG LIBAT OG ANG POTOT


ang libat seguro malipayon nga tawo
kay ang iyang makita puros man jud tagurha.

og ang potot magul-anon gayod
kay dili kaayo maayo ang iyang paminsar
tungod kay sa ginaingon na ni
kurog-nga-bangkaw

(i.e. shakespeare)

ang iyang utok hadool ra kaayo
sa iyang lubot.

sahay malibog ko nga ako unta
dili man libat og dili pod potot,

pero, morag daghan gayod ako kaayo og
kulang.

gusto nako walo ka buok ang akong
mga kamot
og pulo ka buok ang akong mga tiil

gusto ko nga singkwenta ka buok
ang akong mga mata
gusto ko nga kini puros libat

og gusto ko nga mahimo akong potot
gusto ko nga mag-abot ang akong tae
og ang akong utok

gusto ko nga mahimo akong walay pulos
gusto ko nga sukdon kon asa gayod
kutob ang imong gugma kanako

ang hilig god nimo
bright og taas og gwapo.

(kagalot ba nimo tawon oi!)

No comments: