Wednesday, November 12, 2008


Duha ka mascara

Duha ang akong gipili
Nga mascara
Puro puti

Putli.kahayag.
Kagawasan alang kanako.

Gitagoan ko. Nasayod ako.
Kon kinsa ako.

Gilubong ko ang akong
Nawong sa duha ka maskara.
puli puli.

Puro puti. Sa imong pagtan-aw
Karon. Puti ang imong Makita.
Puti ang imong mahikap.

Giganahan ka. Gihigugma
Mo ang gitagoan ko nga
Kangitngit.

Duha kita nga gamaskara.
Naghalok kita. Nagtandayay
Diha sa katre. Pipila na ba

Ka gabii? og kaadlawon? walay gustong mangutana.
Dili ko gusto og mga tubag.

Ang kainit lang. ang kamingaw.
Ang atong tabonan.

Unsa pa bay kapuslanan
Nianang gitawag nila nga
Tinood?

Nagmalipayon kita.
Og mipahiyom ang mga bitoon.
Nakasabot ang bulan.

Dili na nato kinahanglan
Ang matood. Daghan na kana

Siya og gipatay sa walay
Kukalooy. Hala gaksa ako.

Gaksa ako. Kanang hugot.
hanggabon ko dayon ang
imong gininhawa.


No comments: