Saturday, November 22, 2008

paneguro



segurista ka.
gusto nimo kanang seguro gayod.
dili ka gusto og sipyat.
wala kana sa imong bokabolaryo.
kanang basin.
og hapit unta.
dili ka gusto nianang
klase nga sitwasyon.

gusto nimo hingpit.
hingpit nga kalipay.
hugot nga bakos.
singsing nga sakto
gayod og sukod
kanang igo gayod
sa imong tudlo.

kon molakaw ka sakto ka gayod sa oras.
walay kulang. walay sobra.
dili sayo. dili late.
istrikto ka sa kinabuhi. dili ka gusto anang dula-dula.
kanang duha-duha, masuko ka ana.

gusto nimo kanang tininood gayod.
gani kon magkomedya ko masuko ka dayon
og
imo kong sudyaan og mopranka ka
nga dili
ka gusto anang puyok-puyok.

kanus-a ko ba nakita nga miagik-ik ka og katawa?
kanus-a ba nga misayaw ka og tango og chacha?
wala ko kahinumdom.


sa dihang gipangutana ko ikaw
kon kahibalo ka
ba nga mosayaw
mitubag
ka nga ang imong mga tiil puros walhon.

basin kahibalo ka mokanta og Betols, o dili ba sa Carpenters,
o Cat stevens


nagmug-ot ka dayon og miingon
galangan-langan
lang sa oras kanang kanta kanta.
Yabag ka diay.

nangutana ko kon nahigugma ka na ba.
kanang tinood jud nga
gugma.
kanang morag mipaspas
og tuyok ang imong kalibotan.
kanang namulak og pink ang tanang mga harden
kanang gusto kang moambak sa suba
kanang gusto ka nga manghatag sa imong mga tinagoan
kanang gusto nimong iyagyag ang imong mga sinugong

miingon ka, natural lang.
naibog.

nakabungat.
naka-score.
pero
walay diki-diki mitaas ang imong kilay
nga wala kay plano nga
magminyo
kay kapoy og buhi

anang dili nimo igsoon o paryente.

dugay na ang panahon.
karon patay ka na.
ania ako dinhi
sa imong pantyon,
nagdagkot og
kandila.

ayaw lang og kasuko ha.

pero dili ba sayang kaayo ang panahon
niadtong seryoso ka
kaayo
nga nagpadagan sa kangga
sa kinabuhi?

tan-awa nasungagan
ka hinoon
sa imong kabaw nga
talinis kaayo og sungay.

Sayang.

No comments: