Thursday, June 11, 2009

asa ba ako paingon?


usa kana sa mga bug-at nga pangutana
sa atong kinabuhi
daghan nang mga pilosopo ang mamumo
ang napiang ang napuklid
ang nabitay ang nabutaan nianang
pangutanaha,

asa ka ba paingon? dili kana sayon nga tubagon
asa ba ako paingon? sama kana sa pangutana kabahin
sa kamatayon,
dili masayon sabton ang pangotana kon
asa ba kita paingon?
daghan ang motubag niana og ang ilang tubag
magdepende sa ilang lakaw karon sa ilang kinabuhi
ang mga nagdaot lahi ang itubag sa mga nagdali
ang mga bag-ong matawo nga wala pa kasabot
iyagak ang tubag sama sa usa ka puya nga gibunalan
ang sampot sa mananabang aron masuta kon kini siya buhi pa ba
ang mga nagsuroysuroy motubag anang kalibog
sama sa lilo sa tubig nga nag-ilog og gawas nianang
hagip-ot nga agianan gikan sa mga isla nga nagpasipit
sa ilang mga bungtod
ang mga ginikanan motug-an sa usa ka padulngan
nga adunay katuyoan
hadlok sila sa tinood natong kapaingnan

asa ka ako paingon? kataw-anan nga tubag kon ikaw akong
ingnon nga ako kalibangon og busa sayod ka kon asa ako paingon
apan ako nakalibang na, nakapanghilam-os na, nakasuot na og bag-ong
polo shirt og pantalon
sinaw nga sapatos
puti nga medyas
suot ang akong singsing sa akong kasal
humot, og ang akong buhok maayong pinahapay
dili ako mosimba, apan ang mga nag-alirong kanako
maoy motubag
ang mga bulak ang mga ilimnon
ang manalabtan

dili ba nga bug-at gayod nga tubagon ang maong pangutana?
asa ka ba gayod diay paingon?
susmaryosep, dili ka Diyos, usa ka lamang ka tawo.

No comments: