Wednesday, April 1, 2009

12th floor taipa hotel, macau


ang kabugnaw og kahumok sa alugnan
nagpasalig sa usa ka katulogon kanako

unta, apan
tapad kanimo, wala gihapon kana mahitabo,

kay ang akong gibating pagkahulog sa lalom kaayong
pangpang nagpabilin lang gihapon, og aron dili mabalaka
ang imong kasingkasing

gipiyong ko ang akong mata
diha nianang pagpadailos

og wala ako makahawid sa usa ka pagtoo


nga unta, mawala na ang tanan
nianing hawanan sa pagkalaglag
ngadto ako paingon sa lalom kaayo
nga buho

og gikan sa 12th floor
ang akong mga paghandom
mitulilik gihapon

mora ba'g walay pulos ang akong mga kamot
kay wala kini sila'y gahom sa paghawid aron unta
ako masab-it sa usa ka pagsalig
diha kanimo

halayo pa ang akong paingnan
lalom pa kini kaayo
ngitngit
bugnaw


bisag ablihan ko sa makadyot ang akong mga mata
wala ako'y nakitang

padulngan,
usa ako ka bato nga naglutaw

diha sa kawanangan

usa ako ka planeta nga wala pa'y ngalan
gustong motiglom unta
sa kawanangan,


apan wala may salog ang akong gitumban
walay hawiranan
ngitngit bugnaw
lalom walay lugdangan

usa ako ka baroto nga walay
nakitang pantalan

No comments: