Thursday, April 23, 2009

ang anghel nga bato

ang anghel nga bato
natulog
dugay na nga panahon kining natulog
mao kini ang imong gipanghambog kanako
kaniadto pa

gipalupad mo ang mga anghel sa ibabaw sa akong
duha ka ayuyok
aron lang unta ako mausab

nawad-an kag paglaom sa akong maayong kaugmaon
kay sa akong mga tunob lamang
nakita mo nga ako
wala gayo'y padulngan

nanugon ka nga unta adunay moagak kanako
sa dihang mipanaw ka
namati lang ako
kay wala ako'y angay nga isulti kanimo

midagan ang mga panahon
ang anghel nga bato nga anaa sa imong kiliran
bato lang gihapon

ako nga imong gikahadlokan nga mahulog sa pangpang
namati lamang
daghan ako og mga agianan padulong didto
apan wala kana nako gisulti kanimo

ikaw, nga walay, pagsalig sa akong mga pako
og mga kuko og mga mata
kaanugon, taas man unta ang panglantaw ko kanimo
mas mitoo ka man
sa anghel mong bato

gihuwesan mo ako, bisan sa wala mo pagdungog kanako.

No comments: