Saturday, March 15, 2014

naunsa na kaha si X?



yong latest news
may cancer of the breast daw si X
naglisod ug dawat
di naman ma deny na cancer na nga
wa na kabalo unsay buhaton
maliit pa ang dalawang anak
way kwarta
wa say trabaho
sa una tigsulat baya ug balak
karon wala na
when i heard about it
morag nalisang sab ko
i talk to myself
pag namatay si X, sayang din
mawawalan na naman ng isang maningning na bituin
ang langit
sa Sugbo,
hangtod nga ako nag let go na lang pod ni X,
Diyos na lang ang bahala sa kanya,
di ko nga maintindihan ang sarili ko
bakit,
bakit siya pa yan din ang tanong niya
unya ako nia
nag salimuang, nahimong trilingual.
saon na lang kaha ni nako.

siya pod gani sa iyang latest post
agi dagway sa kahadlok
naguba sab ang grammar..

di ko na lang sabihin, ayokong pati ako
mapahiya na rin

sa cancer.

No comments: