Monday, January 27, 2014

BALAK ALANG SA PANAGTAGBO SA DUHA KA DILA


kon sutaon jud
sa usa ka dugay nga tutok
actually
maot ka,

pangit. Ang imong duha ka kilay
nagtagbo nga morag gaaway,

baga ang imong pikas ngabil
unya ang imong buhok nga dunay
mga split ends
liwat sa imong batasan
dili dali masuta
mohapit pa ko sa daghang kalibog
ayha ko moabot
sa imong gustong ipasabot
ug buhaton

daghan pa kog ikasulti
kabahin sa imong kamaot
apan dili ko na kini taason

kabalo kong baga kag nawong
dili tigtagad ug estorya
dili mag-ambat aning ginagmayng
kisaw
nga ug ikaw pa
petse petse lang kini sa
gamayng kinabuhi

lami pamation nga dili man gani
nimo ni basahon
unya masina ko nimo kay ikaw
dili gayod dali masakitan

isog ka, banggiitan sa hugna
sa kasakit

misamot kag kamaot kanako
bahin niini
kanang dili ka sensitive
sa gibati sa uban

apan kagabii
sa dihang gipalong na ang suga
unya
nagdula ang atong duha ka dila

ang ako sud sa imo
unya ang imo sud sab sa akong
alingagngag

wa baya tang duha katingog
sa hilabihang
kauhaw nato sa atong mga laway

ugs sa dihang gipiyong ko ang
akong mga mata
adunay miabri nga mga gapnod

misulod tang duha sa ganghaan sa langit
ug nakapang "o my god tang duha"
human hapit ta malumos sa atong
duha ka ginhawang
gitagotagoan sud sa atong
mga dughan

unya ako
bahalag dili ka motoo
sus ginoo!

nakita gyod nako ang iyang
nawong

No comments: