Wednesday, December 9, 2009

sus kinsa god ko?

ambot og ngano nga imo
mang gihandig ang akong pagkaako sa akong mga

balak.
kapila ko ba

ikaw ingnon nga ang akong mga balak
dili kana ako

lahi ako, ako ang ako
og dili ako ang balak

mga pulong lamang
mga bula sa akong baba

samtang ako nahikatulog
sa kakapoy

mga gaway kana sa akong
laway nga nagtabisay sa akong mga ngabil

nanimahong patay

ayaw palihog og
tugkara kon kinsa ba gayod ako

daghan na
ang nalumos daghan na ang namasol

og bisan unsa kadugay
sa ilang pagpailob

miuli sila nga walay kuha
walay sulod ang ilang sibot

subo ang ilang nawong
namatyan og suga ang ilang mga baroto

didto sa tungatunga sa dakong lawod
sa kasakit

dili ako angayan
nga imong sundon kay wala usab ako kahibalo kon asa ang akong kapaingnan

dili ako ang balak
dili ako ang imong pagtoo

No comments: