Tuesday, December 22, 2009

kasub-anan

kinsa ba'y nasayod nga ang kasub-anan
adunay daghang pako
nga kini sila morag mga maya
nga kusog kaayong manglupad
og morag mga dangan
nga mopatong sa usa ka dakong
maisan og hutdon og kaon
ang tanang mga dahon
hangtod nga ang mabilin mao
na lamang ang usa ka upaw
og gamala na nga
bungtod?

sayod ako niana.

kinsa ba'y nasayod nga aduna gihapo'y
tawo nga nagpabiling mapailobon
sa mga panghitabo
og kanunay kining nagmalaomon
nga sa iyang paningkamot
og buligan sa pag-ampo
ang mga dangan mamahawa ra
og ang maisan og ang kabungtoran
mahibalik ra gihapon sa ilang
naandan?

manubo ang mga pugas
og mga bulak og mga kahoy
og mahibalik ra ang mga
alibangbang og mga langgam

nasayod ako niana
mitoo ako niana

sayod ako nga ang kasub-anan
dili mologway

ako ang nagpabilin
og andam na usab mobalik sa akong agianan
naghinamhinam
na usab sa usa ka pagsugod

No comments: