Wednesday, December 16, 2009

ang sayaw sa lingin nga kalibotan

morag kadena ang
kinabuhi og ang kalibotan sayod ka lingin
og kita naglibotlibot
niining sayaw nga lingin
sud sa lingin
sa atong mga tunob
nga nagkariling

hawid sa kamot
sumpay ang mga bukton
sa panaghiusa
diha sa kasubo og sa kalipay
awit sa kamingaw
mohilak mokatawa
mohilom
mobakho, unsa pa ba ang wala nato mabuhat
dinhi?

nanaghan ta
gitabangan kita sa panahon
mituyok ang kalibotan
migilak ang mga bitoon
misubang ang adlaw
mipasiyo ang bulan

mipanaw ang mga tubig sa sapa
mipanaw ang atong mga higala
naglingkod kita sa dalan
morag dunay dakong hitabo
nga gipaabot

unsa pa ba ang atong mabuhat
dinhing dapita?
unsa ba ang angayan og dili angayan?
unsa ba ang imong gihunghong kanako
nga nakamugna man ako
og pahiyom sa akong
ngabil?

sayawon ko ang kataposang sayaw
og ikaw nga gustong magpabilin
ang moawit

kasubo sa imong awit
kahinay sa akong mga tiil
kabug-at sa akong mga kamot
kalalom sa akong mga mata
ang kahinam sa akong
kasingkasing
dili na nako matugkad

sa unahan aduna'y nagpaabot kanako
milantaw ko
apan wala gayod ako'y lawas nga nakita
gapnod lamang
bugnaw nga hangin
gadahunog nga ligid sa kapalaran
nagpaingon kanako

ayaw og sabta nga nanamilit na ako kanimo
kay ikaw paingon baya usab didto

No comments: