Thursday, May 28, 2009

sa sulod sa akong balay

dia nagpungko
nagtan-aw sa magandang umaga bayan
naghigop og kape
nagkusnit sa marinated nga bangus
akong sud-an tupad sa akong humot nga kan-on
nga jasmine man kuno ni

wala na nako ambata ang pagkahinay nga
pagdagan sa mga oras
wala koy angay nga dalian ning akong kinabuhi

samtang ang mga semana mihagibis morag
easy ride
og ang mga bulan morag mga abtik og idlas nga
mga manatad
og ang mga katuigan morag PAL jet nga akong
gisakyan kadtong mikagiw ko makadyot
sa macau

ganahan kos punto por punto ni tonying
makalolooy na si de venecia nga gibulagan ni arroyo
nahulog nga morag init nga kamote
init ang ilang issue og si claudio gitawag nga
bakakon pareho sa iyang potot nga bossing

dugay na kong nangita og mga laing pultahan
aron ko mosaka sa taas nga hagdan
apan pirming gisirad-an
dunay mga bintana apan walay klarong luparan
ang akong mga pako nangapiko
og ang dag-om misamot man kaitom
morag duna na usay moabot nga bagyo
og busa dia ay,
naglingkod una ako sa sofa

sa among balay
nagpahayahay

humok ang lingkoranan, bugnaw ang aircon
naay grapes sa akong kilid, naay orange juice
akong balikon og tan-aw ang slumdog millionaire

daghang miingon nga ako dakog kahiubos sa kinabuhi
wala na ko mag-mind niana, sa gawas magpakiangkiang ko
maoy ilang gusto, og sa sulod niining bay nga hayahay
mocha-cha ko, mo-foxtrot ko, ako ra usa, mag-tango-tango.

No comments: