Saturday, May 23, 2009

3:29, sa kangitngit sa akong kalibotan

on the record
nakamata kog
ala una 45

mibangon ko
og miinom og
tubig nga
bugnaw kaayo

aron mahupay
kining kainit
sa akong lawas

milingkod ko
og mi-open sa
akong computer

nag-surf
(bold)

nag-surf pa gihapon

gibalikan ang emails
gi-delete
ang mga walay lami
ang mga dili
na angay nga basahon
nga balikbalik
nga mga
sus wala gyoy lami
ang gipadala nako
ni lucy, ni precy
ni mercy
ni dotty

tan-aw sa YM
invisible ko
walay tawo
nga nagkutawkutaw
sa alas
tres sa kaadlawon

siging putakputak
ang inaan sa among
silingan

duna na pod seguroy
naburos
nga walay klaro kon
kinsay amahan

midalugdog
basin mag-ulan

ang sunoy mituktugaok

miabot na kaha
ang puti nga pungak
nga ganahang
motambay sa punoan
sa chicos?

que ver!

milanog ang dalugdog
miulan na
og kusog

kusog na usab ang hangin
sa gawas
nga nagdumboldumbol
sa bintana
niining balay nga gabok
nga morag
gitukod pa
human sa pagpahawa
sa mga hapon

bisan unsa na lang
kay laay kaayo ang
akong paminaw

on the record
Ginoo ko

alas 3:37 na sa
kaadlawon

matug kog balik
basin
magdamgo kog
kahinanok

ok ra ko
ikaw, nagbasa man ka
ok ra pod ka?

da! ka balak lagi ka!
3:4l na

No comments: