Tuesday, May 26, 2009

kon moawas na gani ang gantangan

sa hinay hinay gibiyaan
ko silang tanan
kay miawas na ang akong
gantangan

kadtong mikitkit
sa akong dila
kadtong mipanit kanako
kadtong mihubo kanako
kadtong mihulam
sa akong sapatos nga
wala nay uli-uli
kadtong miukab sa
akong pitaka
kadtong miabre sa akong
zipper
kadtong nagsigig
padungogdungog kon pila
gayod ang akong
deposito sa bangko
kadtong mihurot og kaon
sa akong macaroni salad
kadtong nanungkab sa
akong kaldero og
gibirahan ang akong bahaw
og inun-onan nga diwitdiwit
kadtong misulod sa akong
kwarto nga dili na manuktok
og dayog abri sa tv
og haw-as sa akong refrigerator
kadtong mikapyot sa
punoan sa bayabas og mibali
sa mga sanga niini
kadtong namupo sa akong
mga mangga nga walay
pananghid og gipuno
ang ilang mga bukag
kadtong magsigig sakay
sa akong Dmax
nga magpakuha pa sa iyang
balay og
unya pag-abot nako didto
patagdon pa ko
kay kuno naligo pa siya
kadtong magsigig pamahaw
paniudto og apil pa ang panihapon
sa among balay unya
puyokpuyokan ka lang
og mga mabaw nga estorya
og libak sa mga silingan
kadtong nakahurot sa akong
snack nga potato chips
og kiss me chocolates
og hot green tea
kadtong nagsigig suyop
sa akong kape nga folgers
kadtong nagsigig katulog
sa akong sofa nga italian leather
kadtong sigig hulam sa akong
laptop
gamit sa internet nga
chargeable sa akong account
kadtong sigig palibre og
buffet sa Kusina ni Manay


nahurot na ang akong pagpaubos
sila nga mga walay pulos
mga mabaw og panghunahuna
mga walay utang kabubut-on
mga bastos
mga mapahimuslanon kanako
mga walay delicadeza
mga users
mga abusers
mga abno
mga para gasto lamang
mga dili kamaong mobalos sa akong
kaayo

sa hinay-hinay akong putlon
ang akong kaikog
akong minos-minosan ang
akong pagkaulog-ulogan
panahon na
nga ako na silang biyaan
ipabati ko na kanila ang
akong tingog nga mitagam
ipakita ko na kanila ang akong
tinood nga bulok
consumatum est
para sa akong mga pests
ang mga parasites
ang mga leeches
ang mga lamok
ang mga alligators
dili ko na sila buhion
kadtong gituboan na og sungay
sa kanding og kabaw
putlon ko na ang nanglabaw
nahutdan na ako sa pailob
og ang akong paya ako na nga gikulob

kay kon dili gihapon sila kasabot
pamusilon ko sila kon akoy maglagot

No comments: