Saturday, May 23, 2009

sa pista sa santo rosaryo

sa pista sa santo rosaryo akong gibungkag ang akong gibalaybalay nga mga saad
mitagay ko sa inom sa mga tawong dugay ko rang ginganlan nga mga walay pulos
nagtagay mi og wala nako panumbalinga nga ako mahubog
gituyoan ko ang akong pagpaubos
gihangyo ko ang ilang mga tiil nga moyatak kanako
ang ilang mga baba moluwa kanako
ang ilang mga kamot mosagpa kanako
ang ilang mga tudlo magtudlotudlo kanako isip usa ka makasasala
nga wala makaila sa tinood nga nawong anang pagbasol
gihigop ko ang ilang mga pagbiaybiay
og sila nga mihangad kanako isip usa ka tore didto sa babel
mibuhakhak og katawa
misayaw nga morag taga russia
mitambol
mitaghoy
miambak-ambak og midagandagan diha sa baga sa kalayo
karon miingon sila
ikaw gayod ang among igsoon
wala kay kalainan sa among bulok og baho
ang imong mga braso sama sa among mga braso
og ang imong mga tiil sama sa kadak-on sa among mga tiil
ang among kabudlay imo usab nga kabudlay
ang among kaubos imo usab nga kaubos
nakapasar ka sa among pagsulay

og sila nagpasalamat og sa kataposan sila miiiyak
nga migakos kanako

nahingangha ako, og wala ako makasabot
apan bisan pa niining akong pagkabogo sa pista sa santo rosaryo
migakos usab ako kanila
karon, ako na silang mga igsoon
sa kahubog og sa pagsuka sa akong nainom og nakaon

No comments: