Saturday, May 23, 2009

sa dihang nahubog na ako

sa dihang nahubog na ako ang akong mga pulong morag piniriso
nga nakagawas sa ilang mga selda
og sila nanagan paingon sa ilang kagawasan
nga walay bisag usa ka pulis nga naggukod kanila

(ibalhin ang hisgotan)

mitan-aw ako kanimo nga nag-igwad
nga mibiya sa talad kan-anan

nakapangutana ako kon gihigugma ko ba gayod ikaw
kon malitok ko ba ang pulong nga gugma kon ako hubog

(kay lagi ang tawong hubog magsulti man lagi sa tinood)

milingkod ka sa sofa
misunod ang akong mga mata
mihay-ad ka
gipatong nimo ang imong paa sa samin
nga center table
nahulog ang imong sandal
nakita ko ang imong lapa-lapa
ang imong mga tudlo nga mikitoy
paingon sa katulogon
nga morag ikog sa atong iro
nga bag-ong naburos

mitakilid ka
kuyog ang imong ulo
og mipiyong sa imong mga mata

ang imong kilay morag mga bangaw
og ang imong mga pilok morag mga bagon nga namulak
ang imong dughan
ugdo lang gihapon nga morag puy-anan sa mga hulmigas
ang imong ngabil morag tambis nga laming pang-iton

mibalik sa akong panumduman
kaniadtong una akong namisita sa inyong balay
mitutok ka sa akong pondeo
milakra ang akong
utin nga haskang utoga

naulaw ka
apan mibungat ko sa akong gugma
og didto nagsugod ang tanan
wala na'y kataposan

ang akong mga barkada nakapangutana
ngano nga ikaw man
ang akong tubag

maoy mando sa akong
utog nga
kinaiyahan og wala na nila ako
gikan didto
panumbalinga

unsa kahang salaa ang nabuhat nako
sa akong mga santos og ginoo?

ah, basta,
ang akong gisunod mao lamang
ang agianan sa akong utog
period.

No comments: