Tuesday, May 26, 2009

gusto nakong mogawas ako sa akong lawak

gusto nakong mogawas ako sa akong lawak
kay ang lamesa og ang usa ka lingkoranan
nag-away na sa kahuot sa among
panagpuyo
kaniadto gihandom namo ang kalinaw
og bisag gamay na lang nga kamaya
nga kon mosayaw na gani ang mga tiil
sa akong silya
igo na kana kanako og sa akong lamesa
nga og kon ang lamesa na gani
ang maghunahuna sa among gisabotan
nga among sulaton
igo na kana sa among pagpamalandong
apan usa ka adlaw niana miabli ang
gisirad-an nga bintana og adunay
milili dapit sa pultahan
mga anino og mga aninipot

mga bitoon og mga panganod
nga nagtug-an nga ang bulan adunay mga saad
nga ang kalibotan lingin og lapad
nga ang langit nahisama ang katas-on
sa kalalom usab sa dagat

gihikap ko ang hawak sa lingkoranan nga migapos
sa iyang mga tiil
og sa lamesa nga nahimong amang
akong gihagkan
nanamilit ako kanila
gibukhad ko ang akong mga pako
nga akong gitagoan sa akong bukobuko

milupad ako og wala na ako mobalik

No comments: