Sunday, May 31, 2009

panghupaw sa alas kwatro sa kaadlawon

  1. niining akong paglakaw
  2. sa alas kwatro sa kaadlawon
  3. wala na ako magtan-aw
  4. kon unsa ang akong giagian
  5. dili usab ako segurado
  6. kon asa ako paingon
  7. kay kining akong lakaw
  8. mao lamang ang paglakaw
  9. gabon ang matag kilid
  10. bugnaw kaayo ang panahon
  11. daghan na ang nangahulog
  12. og basin ako na ang sunod
  13. wala na ako mangilabot
  14. kabahin kanako
  15. kon dili pa ako mahulog
  16. dili ko kana tawgon nga swerte
  17. og kon mahulog na man gani ako
  18. dili ko usab kana tawgon nga dimalas
  19. naglatay ako sa tanod
  20. wala man gihapon maputol
  21. gamay kaayo ang akong gilatayan
  22. makalibog nganong wala ako mahulog
  23. wala na akoy gipangandoy pa
  24. sa akong kinabuhi
  25. wala ko usab, pwera buyag,
  26. gipangandoy ang kamatayon

No comments: