Friday, August 2, 2013

ikaw nga nagmalipayon

gihigugma mo siya
ug gihigugma ka niya

mao kana ang kalipay
nga makaaghat nimo ug
kanta duyog sa mga bitoon
sa langit hangtod na sa
pag-abot sa kahayag sa
adlaw hangtod na usab
sa lain pang moabot nga
kagabhion

mosayaw ka silong sa
mga kakahoyan
moambak
mag-ambaya sa gugmang
gisalohan sa inyong
duha ka kasingkasing

ako nga maglantaw
malipay usab apan dili kini
molangtad kay inig pauli
ko sa balay sa akong kasingkasing
wala ang akong gihigugma didto
ako lamang usa sa sulod sa
lawak diin sugdan ko na usab
ang pagtapak sa mga gising
sapot
sugdan ko na usab pagtambal
ang mga samad
nga walay pagkaalim
unya di na kamao unsaon
paghulma sa mga
ulat

kay sama mo nga nagmalipayon
ako nga nagmasub-on
kamao sab gihapon nga molakat
sa kinabuhi

gihigugma ko gihapon kini
bisag wa na kini mahigugma kanako

No comments: